torsdag 14. april 2011

Vår = vedlikehold...

... Ikke mye tid til trening eller noe annet om dagene. Gjerder skal repareres, søle og møkk må fjernes fra tre store paddocker, gårdsplass + hage = borti 4-5 mål skal rakes og ordnes, sprekker i veg og bane skal fikses, grøfting og drenering skal gjøres i paddocker og andre steder ved behov, vinterpels skal av, søle skal spyles av, hest skal trenes til første konkurranse (24.4) osv osv...

Nei, tiden strekker ikke til på gård på våren, heldigvis har jeg min eldste sønn her noen dager og han jobber som en helt!!! Likevel syntes det knappt enda hva vi har gjort.

Men ingen skal si vi er late......

3 kommentarer:

  1. Ferie nå snart, da får en vel gjort litt ekstra? God helg iallefall!

    SvarSlett
  2. I like måte. Ja, ferie gir ekstra folk på gården og da får vi gjort ekstra mye ;o)))

    SvarSlett
  3. Jeg har ryddet i min bokhylle, og vil gjerne gi bort tre bøker. Kunne du tenke deg en av disse tre bøkene? Sjekk bloggen min i dag...

    SvarSlett