onsdag 6. april 2011

Fem rolige km...

... møtte bestis på treningen som avtalt kl 9. Jogget en km... litt hardt å komme i gang, verket i legger og lår og energien var ikke på topp, løsnet litt og løp den neste, deretter 2,5 fatburning på max stigning men ikke så høyt tempo, gikk fort... men nok til å måtte holde meg fast.. hehe. Siste halve gikk jeg meg av - skal jo ha en økt til i kveld. Tok ingen apparater da Body Pump tar for seg alt. Gleder meg utrolig til den timen. Det er flere år siden sist - og det er, for meg, en super treningsform. Høy kul musikk og løfting/styrke! Også blir det hyggelig å gjøre det sammen med ene datteren.
Spiser og slapper litt av nå.. Skal snart i stallen og møkke, rydde og ri en hest. Og om jeg (dvs mannen) er heldig for jeg tatt noe i huset også. Hvis ikke tar jeg det i morgen, for da har jeg en her som tar mine hester, både møkking, stell og ridning.

"Den som jager etter lykke og suksess vil alltid føle seg sliten og ulykkelig"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar