torsdag 7. april 2011

Body Pump

Det er noen år siden jeg trente BP nå. Men gledet meg veldig, for det var favoritt-treningen min. Ble litt skuffet, for det første var det jo nada plass - bitteliten sal med alt for mange mennesker. Utover det så syntes jeg kanskje instruktøren var litt kjedelig - hun manglet entusiasmen og hadde et litt kjedelig program med litt dau musikk - man for all del, hun loset oss greit gjennom timen. Nå skal det også sies at jeg hadde en instruktør tidligere som det gnistret av, og det er klart det preget de timene jeg gikk på før. Treningensformen er uansett GØY GØY GØY og jeg hang godt med. Det er jo ingen spesielt vanskelige trinn der. Masse løfting og gode repitisjoner. En artig måte å trene muskler på, litt lavt tempo så ble aldri sliten egentlig - annet enn fra noen av løftene. Sikkert støl i morgen og alt i alt en fin time. Prøve å få til hvertfall en hver 14. dag ;o)

Kom hjem i 21-tiden og inn og skifte og ut og sette inn og fore hester. Gud hvor sølete de er nå!!!!
Og da jeg satt meg ned var det utrolig godt med MAT!!! Har slitt hele dagen med å få i meg noe særlig, men da kvelden kom var det greit. Pastaputer med pesto,  salat og en fetablanding og til slutt melon til dessert - nam nam!

"Skadefry er den eneste sanne glede" ;o)

2 kommentarer:

  1. Ja det er krevende å være instruktør, vet jo alt om det..du må gi 110% hver gang.

    Men BP er knallgod trening! Keep it up!

    SvarSlett
  2. Det skal jeg, det er jo en super treningsform. Syntes forøvrig at alle som gidder å instruere oss er flinke jeg. Skjønner at man ikke kan ha dagen hver eneste dag....

    SvarSlett