torsdag 7. april 2011

Mosjonering av hest..

.. og litt meg selv.
Jeg måtte sperre av litt av ridebanen i dag - telen og snøsmeltingen har satt sine harde spor. En underjordisk renne har gravd en underjordisk grøft på 10-15 m som raste ned i dag. Fikse på det i morgen.
Jeg travet fem runder på hver hånd, galopperte fem på hver hånd + en halv kontra på hver hånd. Avsluttet med noen runder til i trav og skrittet av. Kylian ble sliten og svett - BRA!!! Jeg ble faktisk også litt svett, så da var det godt for meg også ;o)

I morgen har jeg stallfri, da jeg har en som hjelper meg her. Da skal jeg bare fikse på ovennevnte bane og rydde litt. Og vaske hus - fikk begynt i dag, men har en del igjen. Ikke bare bare når man har 10 rom, et kjøkken, et bad og en liten do og holde orden på... Skal også til vetrinæren med Hugo til kontroll på skulderen hans..

"Den største gleden jeg kan ha, er å stå opp om morgenen og først bli møtt av to logrende overlykkelige hunder, for deretter å bli hilst kneggende velkommen av seks hester - gjør ikke noe om det regner da"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar