torsdag 16. juni 2011

Styrke-husarbeid-ridning-balance... yeah!

Hatt en liten 30 min med Styrke/Stang ;o) Varmet opp med å sette ut og fore hester. Fant ut at pga skadene i skulder, nakke, ribbein så er jeg totaly skjev - særlig når jeg løfter stang foran meg... Så fikk en annen øvelse av instruktøren som fungerte mye bedre ;o)


Nå er det stall og etterhvert tur med Kylian. Også sånn derre d*ritkjedelig husarbeide.... puh! Skal ikke løpe i dag, men har meldt meg på Bodybalance i kveld. Skal strekke og tøye og håpe på langsom bedring på en litt slitt kropp!

I går var jeg på en sjelden shopping... Det var salg overalt! Sommerklær på Cubus for hele 600 ;o) Og en løpetights til fra Nike (50%) på G-sport. Nye sko fra Løpelabben, løftehansker (sort og rosa... huhu), iPod-holder til arm.. og en smoothi med blåbær og banan ;o))))

Harbinger hansker, nesten maken til de rosa her ;o)

På kvelden var det Bodypump og det var et mye bedre program enn det forrige. Timen gikk fort og jeg har blitt veldig flink til å finne alternative øvelser der skulderen ikke helt henger med. Og så har jeg blitt så gammel, at jeg skjems ikke over å plukke av vektene og bare bruke stanga!!! Nemlig. Bedre å løfte bittelitt enn ikke i det hele tatt.

1 kommentar:

  1. Veldig bra, løft det som passer deg og din form (evt dagsform) det har du igjen for!

    SvarSlett